dijous, 20 de novembre del 2008

Vaja com està el pati



No se si heu pogut llegir avui (20 de novembre, també és casualitat la data) el diari El 9. Si ho heu fet, ja haureu vist com està el pati i si no heu pogut, mireu de llegir-ho (adjunto l’article).

Veureu dues parts de l’article ben diferenciats, una la meva entrevista, on simplement explico els fets i l’altre, la del Sr. Secretari General de la ISF (càrrec anomenat a dit) que també és (o casualitat) responsable de les famoses "carreras por montaña" de la federació de "las españas" (una, grande e indivisible), on carrega principalment contra la meva persona i la meva dona, a falta d’altres arguments.

Val a dir primer de tot i per sobre de tot, que les referències que fa sobre la meva dona, són falses. Si bé és cert que la meva dona m’ha acompanyat en moltes curses, sempre ho ha fet pagant-s’ho de la seva (o millor dit nostra) butxaca a excepció d’una ocasió, a l’any 2003, crec recordar, que aleshores ella era membre de la junta de la FEEC i va anar en representació de la federació a Malàisia, ja que el president Sr. Fontdevila no hi podia assistir i en aquella cursa es decidia els títols mundials d’aquell any, on Agustí Roc i Teresa Forn es podien i de fet es van proclamar, campions del món.

He demanat a la FEEC, que faci nota desmentint el que diu el Sr. Marimon, no se si ho faran per que com estan més preocupats per altres temes, no se si tindran temps per parlar-ne, però tant se val.

Ah, jo sí he viatjat amb diners públics, faltaria més que com seleccionador, m’ho tingués que pagar de la meva butxaca. O és que el Sr. Marimon a tot arreu on va, que són molts, s’ho paga de la seva butxaca?, quan viatge com a FEDME, ho fa amb diners tant públics com jo i quan ho fa com ISF, ho fa amb la "purrada" de calés que paguen les curses per formar part del calendari internacional.

En quan al que diu el Sr. "Secretario General", que en l’ordre del dia de l’assemblea constituent de la ISF, estava previst l’admissió de la federació catalana i basca, doncs aquest senyor devia tenir un ordre del dia diferent al que teníem la resta i tal com va anar l’assemblea amb la posició de la FEDME i de l’assessor internacional Sr. Colomer (o casualitat, també és membre de la junta de la federació espanyola), va ser que ni Catalunya ni Euskadi entressin com membres de ple dret a la ISF, tampoc ells devien tenir l'ordre del dia del "Secretario".

En fi, el tema està molt calent i ara que ja està sortint als mitjans de comunicació, esperem que d’un cop per tots, els organismes públics d’aquest país i la federació, posin les mans a la feina i tot es solucioni favorablement per Catalunya i l’esport català.

No us perdeu aquest enllaç:

I si hi voleu dir la vostra, entreu a: